2008. június 19., csütörtök

BENKŐ PÉTER: Neked játék, nekem szerelem


Koltay Gergely : Neked játék, nekem szerelem
Neked játék, nekem szerelem neked a fény és a végtelen
Nekem a hiány, nekem a küzdelem nekem a bűn és a félelem.
Arcul csapott magányunkra rászáradt illúziókkal kétsornyi hír lett életem, s ami szép azt csak képzelem.
Neked eső, neked havazás neked maradt a tisztaság, fehér lepedő, de záporverte homlokodra jeleket karcol az idő
Mert nagyon fáj mert üvölteni kéne mert nem lehet
MERT NEM LEHET!
Mert amit nem lehet az az élet
Mert lehetetlen az élet, mert nincs
Igaz
Széttépett imakönyveink között, a megtalált nyomornak sohasem lesz vége
Neked játék, nekem szerelem neked a fény és a végtelen
Nekem a hiány, nekem a küzdelem nekem a bűn és a félelem.
Csak tovább roncsol a vágy, az eltévedt boldogság ki fáradt vándorként engedtünk be hozzánk s ránk gyújtotta a házunk.
DE NEM!
Nekem szép így is nekem szép a
Volt s a
Lesz! is még a bűnnel házasságot kötsz is
Hajnali házak csöndjét, ma még titokban zárjuk s a kulcs halott fém testként postaládánkba koppan, mint startpisztoly dörren a meneküléshez
Mert futni kell magam, magad ellen, mert a világ máglyát rak egymást ölelő testeink alá.
S a gyönyör nedvei a kozmoszba áradnak szét de itt ez csak per itt ez csak büntetés.
Nekem játék, neked szerelem neked fény, nekem végtelen
A közös bűn, a hiányzó értelem, mi neked küzdelem, nekem a félelem
Talán egy más korban, egy más létben, vége lesz a láznak,
De most, ami volt s ami lesz odaadod másnak.
Ez most a búcsú és a kezdet is ez most fájni fog még, ha tudjuk is.